úterý 12. března 2013

Last weekend*

  Pojeďte ke mě blíž, ať můžu vyfotit, jak lítá ten sníh...

...no, měla jsem ho až za ušima!
Minulý víkend jsme se totiž sebrali, napsali kamarádům a jeli na hory. Chtěli jsme využít posledního sněhu (který teda asi zase bude) a odpočinout si. 
Sněhu bylo dost málo, ale aspoň bylo na sjezdovkách málo lidí. Co se týče vaření, to jsem si opravdu užívala. Naše chaloupovská kuchyň mi hrozně vyhovuje a přímo vybízí, abych zkoušela další recepty české kuchyně z Pokladů od R. Vaňka. Mnohem lépe, než vaření, mi jde ale jedení. Není to možné, ale na tento i příští týden už mám naplánovaných pár food akcí a třeba o víkendu asi puknu!


Fotky ze svahu...






Kamarádka kvůli koleni nemohla lyžovat, četla si tedy v zimní zahradě a byla spokojená:)

Moje první bramborové knedlíky plněné uzeným masem podle knihy R. Vaňka. Stáli byste o recept?:) 

A teď zas zpátky do reality, Prahy a školy. Budu si to muset něčím zpříjemnit, třeba zítra návštěvou nejlepší burgrárnou v Praze, to by šlo!
Jak si každodenní povinnosti zpříjemňujete Vy?

1 komentář: