pondělí 31. prosince 2012

Ready for 2013

Konečně ho mám. Mého kamaráda na celý rok 2013. 
Už teď mě ale straší na 2 týdny dopředu. Zkouška, zápočet, zkouška, zkouška... Jestli všechno zvládnu tak budu nejvíc šťastná, protože jsem si dala všechno na předtermín. Jsem blázen!
Zkrátka a dobře mám teď rozplánované dny do posledního puntíku a proto je diář teď můj nejlepší kamarád. Ten nový je z Paperblanks (zase...), je týdenní a moc se mi líbí!
..........
Doufám, že už svého nejlepšího kamaráda máte taky a že si dnešek užijete!
Přeji vám tímto krásný rok 2013, ať se vám vyplní všechny sny, zvládnete všechna svá předsevzetí,přeji hodně zdraví, hory dobrého jídla, spoustu kreativních nápadů v kuchyni, málo slz z krájení cibule (dnešní zkušenost), hodně úspěchů ve škole či v práci...Prostě ať se máme všichni dobře a můžeme se na sebe usmívat!
Užijte si to dneska a studujícím přeji hodně trpělivosti!:) 





4 komentáře:

  1. s takovým deníčkem ten rok bude úžasnej :P

    OdpovědětVymazat
  2. Já na mého pořád čeká z ebay :/:D Ale ten tvůj je rozkošnej Hani.A přeju moc štěstí o zkouškovém! Ale my obě víme, že jsi šikovná, takže se o tebe nebojím ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný, maličko závidím jako ostatně mnoho tvých aktivit během roku 2012. Ale jen tak dál! :)
    Všecko dobré v Novém roce!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý diář! jistě ti bude dobrým pomocníkem :)
    jen to nejlepší do roku 2013!

    OdpovědětVymazat