pondělí 3. prosince 2012

Kurz polévek bún s Viet food friends a Scukem!

Přináším nějaké fotky z kurzu s holkama z Viet Food Friends. Vařily se polévky bún a bylo to skvělé!


Suroviny na dvě polévky bún (ne všechny).


Kurz proběhl v Holešovicích v prostorech Chefparade a byl pod záštitou Scuk.cz 


Mexický (nebo čínský) koriandr


Důležité přísady k dochucování- limetka a čili 


Porcování uvařené kachny do bún 


Klíčky a bylinky na dochucení

  
Bylinky a krevety připravené k servírování


První uvařená polévka - bún s krevetami a čínským celerem


Bún s kachním masem a bambusovými výhonky

Tento kurz byl opravdu skvělý. Opravdu jsem si ho užila a přenesl mě na jedno odpoledne do slunného Saigonu. 
Polévka mi chutnala víc s krevetami, což se dalo čekat, protože nejsem moc velký fanda kachního masa, které jsem ale hrdinně snědla! :)
Polévky jsme vařili asi v 10 lidech cca 4 hodiny, takže sama bych ji dělala celý den, ale asi to někdy prubnu!:) 
Máte rádi vietnamskou kuchyni? Znáte polévky bún? 

-----------------------------------

Jinak se moc, moc omlouvám za tak dlouhou nečinnost. Jak jste si asi všimli, blog má nový design. No a já měla trochu problém s vkládáním fotek, ale už jsem poučená a vím jak na to :) 
Také je toho teď prostě hodně. Snažím se učit, kdy se dá a děsím se zkouškového. 
Buďte prosím se mnou shovívaví, budu se snažit přispívat, jak to půjde.
Mějte se krásně, hodně dobrého jídla, málo zimy a spoustu krásných prosincových zážitků!
H.

3 komentáře:

  1. Nový design je skvělý :) Jinak ty jsi s kurzama od Chefparade velmi spokojená že? Přemýšlím, že poukázku na kurz daruji sestře. Rozhoduji se mezi Prakulem a ChefParade - Prakul má sice jméno, ale v ChefParade je osobitější přístup ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Já byla zatím s Chefparade jen spokojená. Sestře velmi doporučuji Michala Nevtípila, který vede pralinky nebo francouzskou kuchyni, je fakt skvělý! Jinak s Prakulem nemůžu zatím poradit, mám už od srpna poukázku, ale chystám se tam až v únoru :) Vzhledem k tomu, že nerada vařím (i jím) českou kuchyni plus maso tak jsem si dlouho nemohla vybrat. Chefparade má určitě větší rozsah nabídky.
      Doporučuji se kouknout na kurzy v Chefparade i Prakulu a zkusit odhadnout, co by sestru bavilo a podle toho vybrat :)

      Vymazat
  2. To vypadá perfektně! :) Člověk má teď v 3:15 náladu jít zaprasit celou kuchyni a něco ukuchtit.

    OdpovědětVymazat