středa 10. října 2012

Food photography workshop


Tak nejdříve řeknu, že jsem dneska totálně zjednodušila vzhled blogu podle jedné klasické šablony blogu. Důvody jsou k tomu dva.  
1) Design blogu se bude ještě měnit (snad v dohledné době)
2) Chtěla jsem blog zjednodušit, abych mohla vkládat větší fotky a nic je nerušilo.

Tak a teď přejdu k tomu, co jsem půl dne dělala.
Byla jsem totiž na workshopu skvělé Šárky  jídlo v Babické, která se živí focením jídla v Londýně. Mimochodem má naprosto skvělý blog tady!
Workshop byl tedy o focení jídla a o základech food stylingu.gr
Šárka byla naprosto skvělá, milá a hodně jsem si z kurzu odnesla. Mimochodem i tyto fotografie, které jsem fotila během kurzu. 


Jako první přišel na řadu čokoládový koláč s malinami.



Další byl například vlašský salát s rohlíkem na kterém se chtělo ukázat, že i obyčejné jídlo se dá vyfotit neobyčejně a chutně.


Fotily se i jednoduché suroviny jako ořechy. Dále i zelenina a ovoce.


Poté přišla řada na domácí pomazánky. Tato je s ředkvičkami, jarní cibulkou a pažitkou.


Na své si přišly i slané muffiny.


Na talíři nám vesele hrály i mrkvové placičky s rukolou a sýrem feta.



Cibulový dip s pažitkou.


Které jídlo vás zaujalo nejvíc? 
Nevadí vám nový a jednoduchý vzhled blogu?
Mimochodem nevíte někdo, jak se zbavit těch bílých rámečků kolem fotek? 
Děkuju a mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. dizajn sa mi páči...vyzerá to ta profesionálne...a tie fotky sú fakt krásne...strašne sa mi páči jednoduchosť, ktorá v konečnom dôsledku urobí z obyčajného jedla alebo suroviny výnimočnú...krásna je fotka tých orechov, ale všetky sa mi páčia, nevedela by som vybrať iba jednu...si šikovná veľmi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Mě se právě líbí i jednoduchost těch fotek, není to podle mě přebarvené, přesvícené a umělé, jak někdy fotky nejen jídla jsou:)

      Vymazat
  3. Design je možná až příliš strohý ale to jde o zvyk ;) Jinak fotky jsou super, takový workshop by se mi taky líbil, nechceš o těhle informovat dřív? :D Jinak se mi nejvíc líbí fotka právě rohlíku s vlašákem i když to nejim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Design se bude trochu měnit nadále, takže toto není finální forma:). Děkuju moc a omlouvám se, ale sama jsem se o něm dozvěděla, když už byl skoro naplněný stav možných přihlášených ;). O jedné akci informuji brzy!:)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že měníš design, jsem zastáncem jednoduchosti. Jinak dnes jsem pekla další recept od Dity P., mrkvový dort, určitě ho zkus :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to je nádherné jídlo! nádherné fotky...jako vždy u tebe:) a ten design je super!)

    OdpovědětVymazat