úterý 25. září 2012

Podzimní růžová nálada


Pomalu zjišťuji stejně jako každý rok, že jsem nemožná na nákup svetrů.
Mám milion tenkých svetrů, nejlépe s 3/4 rukávy, ale abych měla něco, co mě zahřeje to ne. 
A proto jsem nekompromisně zamířila na lov svetrů. Samozřejmě mě zastavovali takové ty krásné s límečkem, nabíranými rukávy a zase tenké! Ale odolala jsem a pořídila tohoto nového chlupatého kamaráda a ve slevě! Doporučuji zaběhnout do Reserved! 

 Další mojí radostí je vůně Aura by Swarovski: Collection Marriage.
Vůně je květinová, jemná ale trochu silnější, než má letní Tresor in Love od Lancome.



Posledním pomocníkem je tato novinka Loreal bubbles soufflé pro objem vlasů. Moje kadeřnice si ho nemohla vynachválit a tak jsem ho zkusila. Je to taková pasta, kterou nanesete na umyté vlasy, které nejdříve vysušíte ručníkem. Soufflé nanesete prsty na kořínky vlasů a projedete až ke konečkům. Soufflé se nafoukne a udělá takové bublinky. Vlasy vyfoukáte fénem alespoň u kořínků a máte to. Musím říct, že výrobek mi opravdu velmi vyhovuje, protože mám velmi jemné vlasy a objem je můj nepřítel.:)
Mají zaváděcí cenu 249,-


A co vy? 
Jak se připravujete na podzim?


5 komentářů:

  1. krasny svetrik!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. A funguje to na ten objem? Jak dlouho to vydrží? Taky stále řeším tenhle problém :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem to zkoušela dvakrát. Jednou u kadeřnice, ale to mi ještě foukala vlasy přes kulatý kartáč a to bylo znát a vydrželo mi to od 11 skoro do večera a podruhé když pršelo a já neměla deštník...Takže výsledek spíš nic než moc v těch podmínkách. Budu nadále zkoušet, ale při aplikaci vidím, že to opravdu funguje:)

      Vymazat
  3. Tak na svetry nejraději chodím do tohoto eshop second handu. Jsem trochu ujetá na retro a naopak miluju takový ty huňatý obrovský svetry, co se do nich člověk zachumlá. Jsem úplně ujetá na sekáče, kde vždycky narazím na nějaký hodně origoš kousky. Tak třeba se taky něco zalíbí :)

    OdpovědětVymazat