pátek 24. února 2012

Yummy




Jsou jako bačkůrky! 
Připomínají mi mé piškoty na balet.
Nemůžu se dočkat jara s nimi a květy na stromech!
PS. Zítra si běžím ještě pro černé! Jsou naprosto úžasné!

9 komentářů:

  1. tak ty jsou naprosto dokonalé!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaa, ty jsou boží.. byl sem se dívat v jednom h&m u nás a nemají je :-( skočím ještě do toho většího.. nevíš, jak dlouho jsou v prodejnách? A kdy sis je kupovala? Nezapomněla jsi na mě s tím oblečením? :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, jen čekají, až bude jejich jarní čas:).
    Ivet kupovala jsem je v Palladiu, jsou v prodejně už nějaký čas.Ohledně oblečení mi prosím napiš email a domluvíme se:).

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje šaty jsou naprosto dokonalé!! A ještě se mi líbí ty tmavě fialové.. a nápis na stužce máte super:))

    OdpovědětVymazat