pondělí 16. ledna 2012

Little raspberry in the snow!

Chaos.
Příjmačky na VŠ za dveřmi.
Stres.
Písemky na konci pololetí.
Radost.
Je sníh! (alespoň maličko!)
Teplo.
Nosím svůj oblíbený chlupatý kožíšek a je mi fajn!





Kabát Topshop/Sukně H&M/Svetr Mango,Silonky H&M/Šátek H&M

Náš první sníh! Zachyceno o víkendu. :)

Co zahřeje Vás?
Kolik máte sněhu?

10 komentářů:

  1. krásna si!!tých písomiek a všetkého je teraz kopec...už nech je potom...a ten kožúšok je krásny...žial my sneh nemáme:P

    OdpovědětVymazat
  2. kam děláš přijímačky? třeba se potkáme příští rok v rámci studia? =);)
    ten kožich je dechberoucí! =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůj, ten kožíšek je boží :-) taky u nás sněží, kam děláš přijímačky a co vůbec autoškola?:-) A zapomněla si na mě úplně, měla si mi posílat košili a vestičku :-( nechceš někoho zaúkolovat, když sama nemáš čas? Jinak jsem ráda, že poslední dobou přidáváš víc článků :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímačky zkouším na DAMU, obor herectví. Je to výhra v loterii, ale zkusím to;). Autoškolu budu pomalu končit, nemůžu se dočkat! Konečně se budu moct odvézt někam sama a nebudu muset otravovat pořád Marka.
      Jinak na ty věci jsem si nedávno vzpomněla! Moc se omlouvám.Teď máme všichni zmatek takže to nikdo nepošle, ale budu se snažit to napravit v únoru, až bude po autoškole atd.
      Jinak času je fakt málo, takže sem vždycky jen něco hodím, protože mě to alespoň trochu zdržuje od učení a tak, ale nevím jak dlouho to takhle půjde. Ale budu se snažit! Protože pořád je něco novýho!:) Měj se krásně! A kdybys do té doby jela do Prahy, tak se ozvi. Třeba ti můžu předat ty věci;).

      Vymazat
  4. Tak držím palce! Ať to zvládneš, i autoškolu :-), ta teď čeká mě :-D

    OdpovědětVymazat
  5. láni ten kožíšek je úžasnej)) a ta poslední fotka je krásná)) hodně štěstí s přijímačkami))

    OdpovědětVymazat